6 Mayıs 2009

3 ay sonraki muhtemel sokağımız

Şu yazımda sebeplerini açıkladığım üzere 14 Ağustos'ta(şimdilik planladığımız tarih bu) Silikon Vadisi(Bilgisayar Mühendisliğinin Cenneti) olarak bilinen bölgeye taşınmayı planlıyoruz. Çekilişi kazandığımızı öğrendiğimiz günden bugüne oraya gitmemizi destekleyen de bir çok olay oldu. Örneğin yabancı bir ülkede yaşayabileceğimiz en büyük zorluklardan birisi kalacak yer bulmak olabilirdi. Neyseki şimdilik gelen haberler öyle değil. 5 yıldır bu bölgede yaşayan bir tanıdığımızın da yardımıyla 3 ay sonra şurada gözüken sokağa yerleşme imkanımız olacak. Henüz gitmeden bu sokaklarda gezme fırsatı bulabilmek de insanı ayrıca memnun ediyor.
Teşekkürler Google ;)