24 Ekim 2008

Günlüğe Yasak

Bu ne şans(?), günlüğe yazmaya başlayalı 2 gün olmuşken blogger Türk hukuk sistemine takıldı ve erişimi engellendi. Neyse, zaten öncelikli amacım kendime özel bilgileri kayıt altına almaktı :p Bu engelleme ile kendi bloguma gene sadece kendim girebileceğim bu gidişle. Bir de en basit yöntemle DNS sunucusu adresini elle "4.2.2.2" olarak ayarlayıp bu engellemeye takılmayan internet kullanıcıları tabii ki...

Hiç yorum yok: