24 Ekim 2008
Günlüğe Yasak
Bu ne şans(?), günlüğe yazmaya başlayalı 2 gün olmuşken blogger Türk hukuk sistemine takıldı ve erişimi engellendi. Neyse, zaten öncelikli amacım kendime özel bilgileri kayıt altına almaktı :p Bu engelleme ile kendi bloguma gene sadece kendim girebileceğim bu gidişle. Bir de en basit yöntemle DNS sunucusu adresini elle "4.2.2.2" olarak ayarlayıp bu engellemeye takılmayan internet kullanıcıları tabii ki...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder