13 Mart 2009
Yeni Dünya'da yeni bir hayat fırsatı
Kasım 2007'de hayatımızda ilk kez başvurduğumuz Amerika'da sürekli oturma izni(Green Card) çekilişini daha ilk seferde kazanmamızla başlayan süreç 5 Mart günü gerçekleştirdiğimiz olumlu mülakatla yeni bir aşamaya girdi. Artık önümüzde Yeni Dünya'da yeni bir hayata başlamak için kapımız resmen açık. Bu kapıdan geçebilmek için Dünya'yı kasıp kavuran ekonomik kriz ortamı içinde 20 Ağustos'a kadar ülkemize, ailelelerimize, arkadaşlarımıza ve anılarımıza veda edip Amerika'ya yerleşmemiz gerekiyor. Hayırlısı...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder