21 Ekim 2008
3 yıl aradan sonra
Bu günlüğü oluşturalı 3 yıl olmuş ama ben bir türlü bu günlük kültürüne ayak uyduramamışım. Bu 3 yılda o kadar çok değişti ki hem benim hayatımda hem teknolojide. Mesela facebook var artık hayatımızda. Oradan çok rahat iletişim kurabiliyoruz daha önce iletişim kuramadığımız bir çok tanıdığımızla. Yine de ben web sitemin yanı sıra şöyle not defteri gibi kullanabileceğim bir alan olsa da hem paylaşım sağlayayım hem unutulması muhtemel bilgileri kayıt altına alayım diye bir arayışa girince bu günlük aklıma geldi. Bakalım bundan sonra ne kadar kullanabileceğim bu icadı.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
iyi de ben, rss feedlerini istiyorum :)
Yorum Gönder